Akademia Pelikan w Karpaczu

Akademia Pelikan Niechanowo w dniach 5-11.02.2023 przebywała na obozie sportowym w Karpaczu. Jak zawodnicy wraz z trenerami spędzili ten czas? Podsumowanie każdego dnia wyjazdu w poniższym wpisie.

🟢⚫Akademia Pelikan w Karpaczu – Dzień 1 ⚽⛷️

Pierwszy dzień obozu sportowego Akademii Pelikan Niechanowo za nami. Na wyjazd do Karpacza w dniach 5-12 luty udała się grupa młodzieży pod opieką kadry trenerskiej Zbyszka i Krystiana.
Dzisiaj oprócz zakwaterowania w pięknym hotelu „Nowa Królowa Karkonoszy” Akademia odbyła jednostkę treningową w hali sportowej.

Jutro kolejne atrakcje przed nami. Mamy zaplanowane dwie jednostki treningowe oraz zwiedzanie Karpacza.

Na razie pogoda dopisuje, dużo słońca, śniegu i temperatura poniżej 12 stopni.

🟢⚫Akademia Pelikan w Karpaczu – Dzień 2 ⚽⛷️

Dzisiaj w ramach pierwszej jednostki treningowej mieliśmy okazję trenować na obiekcie drużyny K.S Karkonosze Jelenia Góra. Skorzystaliśmy z profesjonalnych przyrządów do trenowania oraz rozegraliśmy grę wewnętrzną między sobą na dużym boisku, następnie obiad, krótki spacer po Karpaczu i druga jednostka w hali sportowej.
Intensywny dzień, ale jednocześnie dużo pozytywnego zmęczenia.

🟢⚫ Akademia Pelikan w Karpaczu – Dzień 3 ⚽⛷️

Trzeci dzień wyjątkowo intensywnego dnia obozu sportowego Akademii Pelikan Niechanowo dobiegł końca. Dzisiaj nasi młodzi piłkarze w ramach jednostki treningowej odbyli regenerację w aquaparku „SANDRA SPA”, po południu trening w hali sportowej, a wieczorem intensywne zajęcia z instruktorką fitness panią Kasią, która jednocześnie jest trenerką karate. Nasi piłkarze przyzwyczajeni są do wysiłku sportowego, ale ten trening pokazał jak trudną i wyczerpującą dyscypliną są zajęcia fitness. A jutrzejszy dzień zapowiada się również atrakcyjnie.

🟢⚫ Akademia Pelikan w Karpaczu – Dzień 4 ⚽⛷️

Dzisiaj mieliśmy spokojniejszy dzień, ale to nie znaczy, że nudny. Do południa pojawiliśmy się na torze saneczkowym, gdzie „biliśmy rekordy „w prędkości zjeżdżania, był śmiech, ale również spora dawka adrenaliny. Po południu jednostka treningowa w formie małych gier oraz znalazł się czas na rozegranie spotkań w siatkonogę. Wieczorem wyszliśmy na małe zakupy. Dzisiaj były już widoczne pierwsze oznaki zmęczenia, ale chłopacy są pełni entuzjazmu i niecierpliwie czekają na kolejne atrakcje przygotowane przez trenerów.

🟢⚫ Akademia Pelikan w Karpaczu – Dzień 5 ⚽⛷️

Coraz bliżej końca obozu. Dzisiaj w ramach zajęć ponownie skorzystaliśmy z toru saneczkowego i tradycyjnie odbyliśmy jednostkę treningową w hali. Był oczywiście czas na zwiedzanie Karpacza oraz drobne zakupy. Niestety nasza główna atrakcja naszego obozu, czyli wejście na Śnieżkę, może zostać niezrealizowana z powodu złych warunków atmosferycznych i zakazu wejścia dla grup zorganizowanych. Ale mamy zaplanowane inne atrakcje, które na pewno będą również interesujące dla naszej drużyny.

🟢⚫ Akademia Pelikan w Karpaczu – Dzień 6 ⚽⛷️

Dzisiaj nasza Akademia do południa udała się zwiedzić Muzeum Sportu i Turystyki w Karpaczu. Sporo historii opowiedziane za pomocą zdjęć i eksponatów, które służyły codziennemu życiu na przestrzeni kilkuset lat. Sporo rekwizytów, medali, pucharów, dyplomów i sprzętu sportowego z tutejszego regionu budziło spore zainteresowanie naszej młodzieży. Po południu tradycyjny trening w hali, tym razem ćwiczenia na orientację przestrzenną powodowały wiele śmiechu i radości oraz na koniec gra. Chłopacy zmęczeni, ale zadowoleni wracali do pensjonatu. Jutro czeka nas długa wycieczka.

🟢⚫ Akademia Pelikan w Karpaczu – Dzień 7 ⚽⛷️

Siódmy dzień obozu sportowego naszej Akademii i niestety ostatni za nami. Dzisiaj pogoda trochę deszczowa, ale nie przeszkodziło to nam w spacerze i zwiedzaniu tamy na zaporze w Łomnicy. Był również czas na zakupy i tradycyjny trening w hali, gdzie główną częścią była gra w siatkówkę i siatkonogę.

Wieczorem punkt kulminacyjny dzisiejszego dnia, czyli mistrzostwa Akademii par w piłkarzyki stołowe. Po zaciętych i wyrównanych meczach klasyfikacja końcowa prezentuje się następująco:
🥉Miejsce – Oskar i Jacek
🥈Miejsce – Kozi i Rataj
🥇Miejsce – Olek i Aleks
Mistrzowie dostali drobne upominki. Serdeczne gratulacje dla zwycięzców i wszystkich zawodników.

Teraz ostatnia noc przed nami.